Morgontrött

Nyss duschade jag i en halv timme så att jag skulle vakna till och det.
Men jag är fortfarande jätte trött..

Fast Destiny håller mig vaken iallafall då hon leker med min strumpa. :)

Jag har lite ont i huvudet men skit samma jag ska till skolan idag det har jag bestämt mig för igår.
Men det brukar hjälpa med en huvudvärkstablett och penicillinet.

Idag har vi syslöjd så därför vill jag till skolan som mest för då får jag forsätta på min kofta jag håller på och gör och har gjort ända sen vi började. :S :)

Jo och så får man ju se hur Felicia färgade håret igår. Om hon gjorde det då :)
Men det hoppas jag och jag hoppas det blir fint annars blir det inte kul, för jag ,åste vara ärlig säger hon :S
Så får se hur det går med det. KRAMKRAMPUSS PUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0