Klippning!

I onsdags klippte jag mig.
Jag var ganska så nöjd. Men jag saknar mitt långa hår..
Men jag funderar på att köpa löshår clips så jag kan ta av och på när jag vill.
Kommer bilder sen på Min frisyr som jag har nu.
Före och efter bilder.

På torsdag kväll var jag på gudstjänst. Man måste gå minst fem gånger nu på höstterminen och sen på vårterminen tror jag det är samma sak. Det är obligatoriskt.
Om man ska ta konfirmation.

Idag mår jag inte så bra tror att jag håller på att få öroninflammation. Men det kan även vara halsfluss. Hoppas det bara inte är båda. :S

Det dåliga var att jag missade franska provet som jag faktiskt hade tränat på torsdag kväll ganska länge och kunde det ganska bra. Men jag får väl gör den någon annan gång.

Hk provet. Jag tror att jag kommer få godkänt. Men jag vill ändå göra om den. För att jag kände att jag inte tränade tillräckligt mycket på den. Har nå slags skuldkänslor..

Före:




Efter:








Lite cp bild här på slutet. Håret går typ åt sidan.
Men jag hade inte plattat det så noga.

Men nu ska jag sova. Godnatt.




Kommentarer
Postat av: E

va fint det blev !

2010-10-10 @ 21:37:29
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0