Bästa morgonen.. ever!

Världens bästa morgon måste vara idag.. Vaknar brevid en bajshög.. 1 dm från mitt huvud.. På den andra kudden brevid mig.. Destiny (katten) hade visst smitit in i mitt rum på kvällen och jag stänger alltid dörren när jag ska sova så hon hade väl ingen annan stans att skita men hon hade ju inte behövt skita just dääär!!! DAMMMP!!!
Sen går jag upp och trampar på en snus som katten visst har lekt med..

Men saksamma mitt rum stinker bara skit och är iskallt! För att jag måste ha fönstret öppet för att det stinker skit.

Igår skärde Örjan sig på en kniv och det vart rätt djupt.

Och jag måste städa mitt rum.. Hejdå.



Kommentarer
Postat av: You know!! :)

Fin bild! :)

2010-10-18 @ 18:21:35
Postat av: haha

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHSAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH... SORRY MEN FAAAAN VAD KUL ATT VAKNA BREVID BAJS!!! HAHAHAHAHAHAH :D

2010-10-18 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0