Baka baka varje sööndag för det tycker jag är kuuuul!

Jag fick nå ryck till att börja baka sockerkaka så nu håller jag på att baka sockerkaka för fulla muggar :)
Jag gör dubbeldubbel sats :D heeh vill ha mycket sockerkaka men det jobbiga är att det blir såå varmt.

Men jag har rätt så ont i huvudet men det försöker jag lägga åt sidan just nu men det går inte sååå bra ''/

Men i morgon blir det till att baka bullar för det är ju KANELBULLENSDAG och då måste man ju göra kanelbuller för hela slanten :D
Men jag får ser om jag orkar för jag har ju lite feber och det :S
Så jag ska ju inte till skolan direkt ''/

Men här kommer lite fler bilder sen i fredags :)











Sååå men nu ska jag ta och äta lite sokerkaka och det så PUSS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0