åååå

blir fan less på dig! asså varför skriver du det på din blogg istället för att säga det till mig vill du att alla ska veta? och nu tänker du men du skriver ju om det på din blogg nu!!! ja det gör jag för att du gör det och då är det lika bra att jag svarar med min blogg..men iallafall så sa du åt mig att vara ärlig och det men sen så skriver du att jag ska säga att det vart bra fast att jag inte tycker det. och du ska ine komma och säga att du inte menar mig för jag vet att du menar mig !! och du ska inte ljuga och säga att du alltid säger det till mig för det gör du inte men jag tar inte illa upp jag skiter bara i vad du tycker om du inte säger något. och nu har du säker fått ut ett svar på vad jag tycker. säg till mig istället nästa gång annars blir det bara värre.. och vår vänskap kanske tar slut pågrund av att jag börjar bli less på det här!! och du vet att jag menar dig när du läser detta!! godnatt!

Kommentarer
Postat av: ..

Fattar exakt vad du menar, det är så j*vla jobbigt när ens kompis skriver om en i bloggen...

2010-10-18 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0