50 inlägg!

Nu har jag skrivit 50 inlägg här på min blogg. (eller nu blir det 51). hehe inte så intressant kanske men saksamma :)
Idag har jag bara segat och inte gjort något alls... Jo jag har faktiskt hängt upp tvätten. Bra Josse!! :)

Och nu sitter jag ensam hemma med 2 hundar och 2 katter.. För mamma är på jobbet och Örjan kör Mayday (sandras katt) och sandra till sundsvall. (sandra bor där). 
och sara och jimmy är hos varsin kompis. Men jag klarar mig mamma kommer ju hem vid halv sju ungefär.

Jo, jag kom på att jag har döpt om min katt nu. Förut hette den Siri.. Men nu heter den Maya :)
Så nu har båda katterna ett y i namnet! Destiny och Maya. Ja och sandras katt då. Mayday. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0