vi går tillsammans längs den långa vägen, du stannade och jag fortsatte. Ensam nu går jag längs den långa vägen och är inte ens halvvägs

Igår var jag på gårn och det var väl inte så där jätte kul men men.. Efter gårn följde jag med Alina hem. Sen följde hon med mig en bit när jag skulle gå hem. När ajg kom hem så var Sandra här och mamma och hon kollade på tv. Först kollade jag också på lite tv.
Men sen gick jag och tog bort sminket och borstade tänderna. Sen la jag mig och var vaken till typ 2 men inte riktigt :)
Jo, igår så bytte jag ch Alina mobil. Så nu har jag Johannas, Johanna Alinas och Alina min :)

Idag ska jag nog städa lite sen ska jag fara på gårn tror jag :)



Kommentarer
Postat av: Alina

haha!:D konstigt de vart på slutet ;)<3

2010-11-27 @ 12:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0