Jag litade på dig men du svek mig jag gjorde allt för dig men du utnyttjade bara mig

Är du verkligen den alla säger att du är?
Eller är du bara så för stunden, när du är med dom. Det är som att du bara hade oss i början då du inte hade dom.. Men när det väl ta slut så finns inte vi där.. Allt du gjort sårar verkligen.. Det blir det djupt ärr i själen.. Du gör allt för dom.. Inget för dom som verkligen bryr sig..
Men jag orkar inte bry mig nå mer.. Om du väljer dom före så får du det.. Men du mister bra vänner som bryr sig om dig när du väl ramlar, vi hade hjälpt dig upp och glömt det gamla.. Men nu får du klara dig själv.. Om du inte skärper dig..
Klart du kan vara vän med alla.. Men då behöver du inte dissa oss.. totalt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0