Din berättelse gör en stor förändrig på mitt liv.

Sandra Hjortborg Hedlund, Min älskade syster. Du finns alltid där för mig i alla lägen. Vi har väl våra bråk men dom blir som bort blåsta när allting har löst sig. Vi har våra roliga stunder och minnen tillsammans. Vi berättar det mesta för varandra och har inte så många hemligheter för varandra.
Du ställer alltid upp på mig. 
Jag var 5 och du var 7 då våran familj gick i tur.
Men vi klarade oss och tog hand om varandra, fast det var jobbigt. 

Jag älskar dig!

http://hjortborg.blogg.se






Kommentarer
Postat av: Sandrahj

åh vad du är söt! tack för att jag fick ett inlägg på din blogg min lilla älskade syster!

ÄLSKAR DIG MEST!

2010-11-27 @ 00:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0