without you, I'm nothing, I'm so lost.

Nu sitter Feffe här och vi gör typ ingenting. Men det finns ju inte så mycket att göra hos mig heller så. Eller det finns faktiskt inget att göra hos mig om ag ska vara ärlig.

Innan hon kom så ggick jag aldrig ut med Zita för att jag kom på att reprisen på DH var då. Eller typ det var 20 kvar innan men jag ska gå ut med Zita senare ikväll. För då slipper jag hålla henne i kopplet.

Men nu måste vi hitta på något innan vi ruttnar.

Jag fryser och har ont i halsen och nacken. Och jag får bara mer ont i nacken av att sitta vid dator och kolla ner..


Kommentarer
Postat av: Alina

V-V-V-V-V-V-V-V-V-V-VACKER!

2010-12-13 @ 17:27:28
URL: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0