Vill inte minnas dig vill bara glömma alla minnen och allt vi gjort tillsammans.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på. Men jag tror att jag ska fota lite ;)
Längtar till imorgon iaf, för då blir det stan med Feffe (y). Då ska jag köpa lite julklappar och kanske, kanske hittar jag något till mig själv. Fast jag måste ju köpa en fin klänning eller nått till julafton.
Längtar till sportlovet också för då blir det en lång bussresa till Kiruna! (y)



(Förra året på julen, brun var jag iaf.. och jag hade absolut INTE solat!)
Men funderar på att färga mörkt hår i år igen :)

Kommentarer
Postat av: Fe l i c i a •

Jag skriver hur jag mår för att få ut det på ngt sätt. Det är ingen idé att prata med någon för det vill jag värkligen inte jag mår bra men inte i tankarna. Ingen förstår även om jag berättar så då skriver jag det så får folk tolka det som dom vill. men jag är ingen son som tycker att det är kul att skriva om vad men gör och vad man ska göra så då skriver jag hur jag mår ist för det kanske finns någon där ute som förstår mig, och känner samma sak och det är den perssonen jag letar efter ,så du vet, föresten så är jag tacksam för att du bryr dig om mig och att du skrev det för ibland käns det inte som den men tack det värmde faktist ♥ puss (Ser fram imot en bra dag i stan)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0