Nu när jag väl har dig här i min famn vill jag bara släppa dig och låta dig gå.

Julen vart väl sååådär! Menmen.. Nu vill jag till Birsta och köpa en KLOCKA!!
Och efter det ska jag spara till en systemkamera! Klockan går juh på 500 typ och systemkameran på 5 - 6 tusen. Men jag vill ha den mer än allt annat!!!! För jag måste ha den till nästa juul. Det är juh ett måste! Nikon D5000 heter den, med HD film och en skärm som man kan vinkla åt alla håll ;)

Jag hoppas att det är fiint väder imorgon så jag kan åka slalom. Vill ju testa mina nya skidor.





































Rätt lyckad jul med SYRRAN och resten av familjen :)



Kommentarer
Postat av: evelin

i vilken affär finns den dära systemkamran? :)

2010-12-25 @ 22:02:10
URL: http://evelinochmartinas.blogg.se/
Postat av: Josse

Jag vet faktiskt inte, hah.

Har bara sett den på internet, heh men det måste väl kanske finnas på elgiganten eller media mark eller någonstans ;)

2010-12-26 @ 00:21:27
URL: http://josefiinheedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0