När jag väl har accepterat att du är borta så kommer du tillbaka.

Nu är jag såååååå jäääälva glaaaad!

Har min Jet set klocka och ny skiddress ;D

Men jag ÄLSKAR min klocka mer än allt!

Vi for till stan vi gick först på Birsta och jag och Sandra fick varsin klocka. Hon en lila jag en blå. Sen for vi hem till henne och vi dela ut nå reklam, hennes jobb.
Sen köpte jag en jacka och ett par täckbyckor, vitt och lite svart och pytte pytte pytte lite blått. Eller innan det gick Sandras klocka sönder på nå vis så vi for tillbaka och bytte den. Sen åt vi och sen for vi hem nöjda och glada allihopa. Men det var verkligen ett jobbigt snö oväder, en klass 2 varning var det juh idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0