Jag öppnar ögonen och inser att allt om oss bara var en dröm.

Det finns några få meningar i ett långt sms. Som jag läser varje kväll innan jag somnar in och vaknar upp i en dröm.

''Men jag var visst inte värd att vara din vän. Fast att vi har kunna prata om det mesta. Var allt bara lögner. Hela vår vänskap kanske bara bestod av lögner. Lögner som verkligen inte betydde något. Jag var öppen och sa allt och trodde att du också var öppen men du hittade visst bara på för att leka med mina känslor.
Men du ska veta att vad som än händer så kommer du alltid att ha en plats i mitt hjärta. För jag ljög inte när jag sa att vi alltid skulle vara vänner coh finnas där för dig när du har det svårt. Och det är ett löfte jag kommer att hålla till mitt sista andetag.''

Det smset skrev jag till en gammal vän, nu är vi bara bekanta.

Men det smset betyder så enormt mycket för mig. På nått sätt så påminner det mig om hur en sann vän ska vara. Jag saknar dom tiderna. Och jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Fe l i c i a •


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0