Du var mycket mer än luft för mig men jag förstörde allt det kommer aldrig bli detsamma igen..

Jag får seriöst DAMP på mig själv! Varför gjorde jag så allt är fan mitt fel. Jag får skylla mig själv. Men jag ångrar det så jääääääävla mycket. Jag är helt jävla STÖRD. Gjort är ju gjort men varför, jag är inte sååån!! Plus att jag inte kan sluta tänka på det, det snurrar runt i huvudet hela jävla tiden. Har inte en ända sekund i livet utan att tänka på just det misstaget.
KLART! Jag visste att något skulle gå snett pågrund av mig. Vill bara försvinna, tills allt är glömt. Men det kommer alltid att finnas kvar.
Allt på samma dag också.. Jag ångrar fan hela mitt liv. Om allt hade varit som för 10 år sadan så hade allt varit perfekt! HELT PERFEKT! Men det är ju sjävklart att mitt liv ska vara ett helvete!
Men du ska veta att jag ångrar varje ord..


Kommentarer
Postat av: felicia wikholm

♥ ja förstår vad du menar du är inte ensam,♥

jag önska att allt var som för 1 och ett halft år sedan♥ kram vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0