Du är inte perfekt. Ingen är perfekt. Men var inte ledsen, för du är perfekt för mig.

Kom typ hem för en halv timme sen. Plattade håret lite till nyss. Men det sliter så mycket på håret så duschar ikväll. Och sen gör jag mer då det har torkat, för jag, Ellen och Alina ska ha det imorgon. Sen vet jag inte om nå fler också skulle det ;)

Men nu ska jag äta toast med mangoraja, MUMS! Och sen fixa lite, sen blir det kvart i 5 bussen till gårn med Jocke och Nanna. Ida kanske också skulle med det vet jag inte men det får jag väl se ;)



Min lilla kisse :)

Kommentarer
Postat av: idaaa

hah, fick inte för nanna ja ;)

2010-12-15 @ 15:38:42
URL: http://igerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0