Allt känns mycket bättre när man kan.

Idag ska jag inte glömma so:n!! som jag har gjort hela veckan. haha.

Men igår var jag i skolan. Som vanligt. Edvin läste en bok för mig och wille.
När jag kom hem spelade jag lite sen åt jag sen sov jag kvart i 7 la jag mig sen vaknade jag till vid 8 nångång och då hade jag missat julkalendern så jag somnade om. Sen vaknade jag vid 11 och då kändes det som morgon men det var det ju såklart inte. Sen vaknade jag till vid halv 6 i morse och då klev jag upp och duschade och fixade mig och nu är jag helt klar och ska snart gå upp och fika lite :)

Plus att jag hade träningsverk i armarna igår och varför vet jag inte ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0